Odzież reklamowa z logotypem czy nazwą firmy to nie tylko pomysł na wyróżnienie swoich pracowników w dużej korporacji. Nawet prowadząc małą firmę, zatrudniającą kilku pracowników, warto pomyśleć o odzieży promocyjnej, której noszenie może przynieść właścicielom same korzyści. Jakie? Przeczytajcie!
Utrwalanie wizerunku firmy
Nie od dziś wiadomo, że jesteśmy wzrokowcami. Lepiej zapamiętujemy obrazy, rysunki, grafiki. Nie od dziś wiadomo także, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne i rzutuje ono na nasze późniejsze postrzeganie. W zależności od wykonywanego fachu, warto pomyśleć o dostosowanym do zawodu rodzaju odzieży z logotypem oraz nazwą firmy. Dobrze ubrany pracownik wzbudza zaufanie swoich klientów i kontrahentów, jest wizytówką firmy. I wcale nie ma tutaj znaczenia branża czy ilość pracowników w firmie. Nawet prowadząc kilkuosobową działalność musimy pamiętać o tym, że będąc właścicielem firmy jesteśmy odpowiedzialni za to, w jaki sposób nasi pracownicy reprezentują nas przed klientami.
Koszulka polo lepiej prezentuje się z haftem w postaci logotypu naszej firmy, który jest naszą wizytówką. To właśnie logotyp pozostanie w pamięci naszych klientów. Oczywiście nie tylko na koszulkach polo można umieszczać haft lub nadruk w postaci logotypu i nazwy firmy. Równie efektownie wyglądać będzie nadruk na T-shircie. Wszystko zależy od tego, w jakiej branży pracujemy. Na odzieży reklamowej można umiesczać również haftowane imiona pracowników. Niech nie zraża Cię to, że nie posiadasz jeszcze swojego logotypu. Napisz do nas, a nasi graficy wykonają dla Ciebie projekt logo, który będzie reprezentował i odzwierciedlał Twoją firmę.
Darmowa reklama
Wielu marketingowców każdego dnia głowi się, jak wpłynąć na reklamę i zapamiętywanie marki czy danej firmy. Istnieje na to kilka prostych sposobów, a jednym z nich jest właśnie odzież reklamowa. Klient widząc na koszulce, bluzie polarowej czy innym rodzaju odzieży logo firmy, zapamiętuje je. Dobrze wyglądający pracownik wzbudza zaufanie klientów, którzy później chętniej przekazują informacje o firmie swoim znajomym, dzielą się uwagami na forach i wpływają na pozytywny obraz firmy. To reklama, która nic kosztuje! (Oczywiście poza produkcją i znakowaniem odzieży).
Mogłoby się wydawać, że odzież reklamowa nie ma żadnego wpływu na funkcjonowanie firmy. Nic bardziej mylnego! To ona, podobnie jak logo, jest naszą wizytówką, świadczy o nas, o naszych pracownikach, o naszej firmie. Dlatego nawet jeśli prowadzimy jednoosobową działalność gospodarczą, powinniśmy pomyśleć o korzyściach, jakie płyną z tak prostej reklamy.
Jakie korzyści wynikają z noszenia odzieży reklamowej?
1. Rozpoznawanie naszej firmy czy marki wśród klientów.
2. Utożsamianie naszej firmy z pozytywnymi cechami, takimi jak: profesjonalizm, rzetelność, solidność.
3. Wzbudzanie zaufania wśród klientów w stosunku do naszej firmy.
4. Podtrzymywanie świadomości naszej firmy wśród stałych klientów.
5. Sposób na pozyskiwanie nowych klientów oraz darmową reklamę.