Firmy, które chcą docierać do nowych odbiorców, a także utrzymać swoich, muszą podążać za trendami. Obserwując popularne i znane firmy widzimy, że one również stosują taką strategię. Być może nie każda branża tego wymaga, ale u większości ta metoda się sprawdza. Dlatego dzisiaj chcemy porozmawiać jak odzież firmowa z logo wpływa na Twój wizerunek i jak ją stworzyć podążając za najnowszymi trendami w personalizacji odzieży firmowej.
Modna odzież reklamowa
Twoja odzież firmowa z logo pełni funkcję wizytówki Twojej marki i idealnie spełnia swoje zadanie reklamy, kiedy jest dobrze dobrana. Przyciągające wzrok koszulki z nadrukiem czy bluzy z haftem na pewno zapadną w pamięci Twojemu klientowi. Dodatkowo, jeżeli odzież jest nowoczesna, nietuzinkowa i dobrze oddaje ducha Twojej firmy to jeszcze bardziej przyciąga wzrok.
Podczas wybierania dla pracowników odzieży służbowej, czy reprezentacyjnej musisz mieć na uwadze specyfikę pracy. Zadaj sobie pytanie, czy odzież będzie wybierana dla pracowników biurowych, produkcyjnych czy dla sprzedawców i zabierz się za stworzenie wzorów. Odzież firmowa z logo będzie ciekawą formą ubioru, dlatego warto się na nią zdecydować. Pamiętaj, że na Twojej odzieży musi znaleźć się personalizacja. Zależnie od Twojego logo oraz wybranej odzieży będziemy mogli dobrać odpowiednią metodę znakowania. Najczęściej wybierany jest haft komputerowy, który jest najtrwalszą i najbardziej elegancką metodą znakowania. Jeżeli natomiast uważasz, że haft nie będzie odpowiedni, równie dobrze będziesz mógł wybrać klasyczny nadruk taki jak np. termotransfer. Najważniejsze przy wyborze zestawu dla Twoich pracowników jest pamiętać o profesjonalizmie, dobierając odpowiednie modele oraz rozmiary odzieży. Idealnie dobrana odzież firmowa z logo, będzie wspaniałą wizytówką Twojej firmy.
Odzież firmowa z logo stworzy spójny wizerunek marki
Odzież reklamowa pomagają w promowaniu firmy. Zapewnia estetykę pracy oraz dodatkową reklamę. Spójne modne wzory i kolory podkreślają profesjonalizm marki. Podążając za trendami i szukając oryginalnych form reklamy, czy prezentacji wybór odzieży firmowej to świetna decyzja. Koszulki z nadrukami są popularną formą promocji, ale to nie wszystko co możesz zrobić. Jeżeli mamy wybierać jeszcze inne produkty odzieżowe to warto pomyśleć o bluzach czy koszulach. Jest to ciekawa forma prezentacji firmy, a takie produkty możesz ofiarować nie tylko swoim pracownikom, ale także stałym klientom.
Firmowe stroje świetnie wypadają kiedy Twoi pracownicy spotykają się z klientami osobiście, w biurze, czy na eventach branżowych. Pozwalając na rozpoznanie, budujesz świadomość swojej marki nie tylko wewnątrz swoich klientów, ale także wśród tych potencjalnych. Dobrze i spójnie przygotowana odzież, będzie przyciągać uwagę i budować dodatkową świadomość wśród odbiorców.
Jakie modele trendują wśród odzieży biznesowej?
Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, odzież musi być dostosowana do specyfiki pracy. Musi także bezpośrednio nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy. Odpowiednia kolorystyka, krój i logo to podstawa do sukcesu. Reflect oferuje szeroką ofertę odzieży biznesowej stworzyliśmy ją z myślą o przedsiębiorcach, po to żeby wychodzić naprzeciw wszystkim wymogom stroju biznesowego. Dodatkowo modele są oryginalne i modne. Odzież, którą proponujemy została zaprojektowana z myślą o każdej branży. Wszystkie dostępne modele znajdziecie w naszej hurtowni odzieży OpenWear. Odzież z nadrukiem wykonywana w naszej drukarni Reflect. Po wyborze odzieży, możesz zaprojektować swoje znakowanie i w zależności od nakładu i wzoru wybrać odpowiednią metodę znakowania.
Znakowanie odzieży firmowej z logo
Kiedy wybierzesz już odzież – krój, model i kolorystykę, czas najwyższy na wybranie znakowania. Twoje logo to podstawa odzieży firmowej, dlatego musi prezentować się nienagannie. Mamy do wyboru kilka metod znakowania, a jaka będzie najlepsza? Odpowiedź, być może jest wymijająca, ale to zależy od projektu i wybranego materiału. Są grafiki które ciężko wyhaftować i o wiele lepiej sprawdzą się w formie nadruku. Są też materiały, które będą lepiej wyglądać z haftem. Dostępnych w ofercie metod znakowania, mamy aż osiem, ale najbardziej popularne to druk cyfrowy DTG, haft komputerowy i sitodruk. Czym one się charakteryzują?
Druk cyfrowy nowoczesna i chętnie wybierana metoda druku. Polega na bezpośrednim natryskiwaniu atramentem na odzież za pomocą specjalnych drukarek, tworząc w ten sposób piękne i szczegółowe nadruki. Metoda ta nie wymaga przygotowalni, więc opłacalna jest już od jednej sztuki. Idealnie sprawdzi się do zamówień indywidualnych lub spersonalizowanych. Plik do druku może być przygotowany w bitmapie o wysokiej jakości – przynajmniej 300 dpi, przy wymiarze rzeczywistym. Kolorystyka grafiki to CMYK. Przy odpowiednim praniu, starczy nam na około 100-150 prań.
Haft komputerowy – kolejna metoda z wieloletnią tradycją. Hafty znane są nam od lat i kojarzą się z elegancją. Tą metodą wykonamy piękne hafty, tworzone za pomocą specjalnych maszyn. Dobrze sprawdzi się do oznakowania firmowych koszul. Metoda wymaga przygotowalni i jej opłacalny nakład to około 30 sztuk jednego wzoru. Plik do druku przygotuj w wektorach – kolor haftu dobierzesz z naszej palety kolorów nici. Metoda praktycznie niezniszczalna, uszkodzić można go wyłącznie mechanicznie.
Sitodruk – popularna metoda z wieloletnią tradycją. Nadruki wykonywane na maszynie sitodrukowej za pomocą specjalnych farb są bardzo trwałe i efektowne. Metoda ta wymaga specjalnej przygotowalni i opłacalna jest od około 20-30 sztuk. Plik do druku wymagany jest w wektorach, zapisany w wymiarze rzeczywistym. Kolorystykę dobieramy z palety PANTONE Solid Coated. Idealna metoda dla dużych nakładów. Bardzo trwała – przy zastosowaniu odpowiednich metod prania odzieży z nadrukiem, starczy nam na około 150 prań. Idealnie sprawdzi się do druku koszulek, jednak bardziej opłacalna dla nakładów jednego wzoru, niż personalizacji.
Odzież firmowa z logo to idealne rozwiązanie. Dobrze przygotowana, podążająca za trendami będzie świetnie prezentować Twoją firmę.
W razie wątpliwości czy pytań, zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami, którzy pomogą w doborze odzieży, znakowania czy przygotowania plików do druku. Kontaktować można się mailowo, telefonicznie oraz za pomocą czatu. Powodzenia!