Budowanie świadomości marki może odbywać się na różnych płaszczyznach. Możemy reklamować naszą firmę poprzez Internet, gazety, ulotki, bilbordy itp. Istnieje jednak także możliwość stworzenia reklamy poprzez odzież lub gadżety z logo Waszej firmy. W jaki sposób takie koszulki, wzmocnią Twoją pozycję na rynku?
Przede wszystkim pomysł!
Żeby zabłysnąć w tym świecie, należy mieć oryginalny pomysł. Koszulki lub gadżety które zaprojektujesz nie mogą być nudne lub powtarzające się. Projektowanie koszulek może zająć najwięcej czasu, ale jest to najważniejszy punkt.
W zależności od tego jaki biznes prowadzisz, powinieneś zdecydować w jakiej formie wykorzystasz reklamowe koszulki. Czy będzie to dodatkowy sklep z odzieżą – możesz wówczas przygotować kreator koszulek i klient będzie mógł wybrać jaką koszulkę dokładnie chce. Czy może chcesz ubrać swoich pracowników i chcesz żeby ich nadruki na koszulki przyciągały wzrok klientów. Możesz również chcieć zaprojektować koszulkę na targi, gdzie goście na pewno zwrócą uwagę na stroje.
Jak złożyć zlecenie?
To bardzo proste. Jeżeli już masz pomysł i wiesz czego potrzebujesz, możesz napisać do nas wiadomość z prośbą o podsumowanie cen. Informacje jakie potrzebujemy do kalkulacji to nakład, rodzaj odzieży (kolory, rozmiary i numery artykułów, jeżeli wybraliście produkty z naszej hurtowni OpenWear , grafiki, wymiary i preferowaną metodę znakowania. Jeżeli nie jesteście znawcami tego tematu, na podstawie powyższych informacji, konsultant dobierze dla Państwa odpowiednią metodę znakowania.
Jakie metody znakowania oferujemy?
-
Sitodruk nadruk jest wykonywany jest za pomocą specjalnych naświetlonych sit i farb sitodrukowych. Znakowanie jest bardzo trwałe – przy stosowaniu zasad prania odzieży z nadrukiem, nadruk powinien starczyć na około 100-150 prań. To idealne rozwiązanie dla osób planujących zamówienie powyżej 20-30 sztuk.
-
Haft komputerowy metoda praktycznie niezniszczalna. Jedynym ograniczeniem pozostają minimalne wymiary projektu, które są bardziej restrykcyjne niż w przypadku pozostałych technik. Opłacalna od około 30 sztuk.
-
DTG metoda z niezwykłą precyzją i dokładnością wykonuje nawet najdrobniejsze elementy projektu. Idealnie sprawdzi się dla małych nakładów – opłacalna jest już od jednej sztuki. Wytrzymałość szacuje się na około 50-100 prań.
-
Folia flex i flock oraz flex lateksowy to metody wykonywany na specjalnych foliach wycinanych według projektu przez ploter. Folia flex wykonywana jest w pełnych kolorach – jako gładka folia. Folia flock to natomiast folia z tzw. meszkiem. Folia lateks pozwala na wydruk wielokolorowych wzorów. Takie znakowanie jest opłacalne od 1 sztuki. Folie są na tyle wytrzymałą metodą znakowania, że nadruk starcza nawet do 500 prań, przy stosowaniu zasad prania odzieży z nadrukiem.
-
Sublimacja to metoda stosowana do znakowania jasnych tkanin poliestrowych. Doskonale nadaje się do druku na odzieży sportowej. Sublimacja jest najtrwalszą metodą znakowania. Można znakować nią nie tylko koszulki, ale także czapki, torby, czy worki poliestrowe.
-
Termotransfer plastizolowy metoda inaczej zwana sitodrukiem pośrednim. Jest to bardzo trwała i elastyczna metoda znakowania koszulek, czapek, bluz, odzieży sportowej, a także gadżetów. Proces przygotowania jest bardzo zbliżony do sitodruku na początkowych etapach. Najbardziej opłacalny jest dla nakładu powyżej 50 szt. Trwałość metody określa się na około 100 prań.
W razie wątpliwości polecamy kontakt z naszymi konsultantami Biura Obsługi Klienta.